tirsdag den 22. september 2009

Jeg dræber - Giorgio Faletti


Denne krimi kan kun anbefales, hvis man er til det lidt mere barske.... Den er rigtig godt skrevet. Læs den. (gys..)


En amerikansk generals datter bliver første offer for en seriemorder i Monte Carlo. Han indleder sin egen jagt parallelt med det lokale politi og en FBI-agent på orlovFortællingen drives frem af en række yderst bestialske mord i Monte Carlo, som alle forkyndes i æteren af en mand, der ringer op til et natligt radioprogram og kalder sig selv ´én og ingen´.Ingen ved, hvem han er og de ledetråde han giver i radioprogrammet Voices, har politiet i Monaco med assistance fra FBI-agenten Frank Ottobre svært ved at afkode i tide.»En psykopatisk seriemorder får hårene til at rejse sig mens siderne i debutromanen Jeg dræber vender sig selv ... en sand tour de force ... total overgivelse efter thrillerturen

1 kommentar:

  1. Ja jeg skal da lige love for, at den var lidt barsk, men kunne såmænd heller ikke lægge den fra mig..... den kan anbefales (og jeg glæder mig til den kommer på film, hvis jeg altså tør se den.)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.